mailyoutubefacebook
Armenian | English | Russian
© 2013 Prime Commercial

Event Agency


mailyoutubefacebook
Armenian | English | Russian
© 2013 Prime Commercial

Event Agency
  • Անդամներ

    Յուրաքանչյուր համեմունք ունի իր յուրահատուկ հոտը, համը, գույնը, ծագումն ու բնավորությունը: Ինչպես խոհանոցը հարուստ է իր համեմունքների բազմազանությամբ, այնպես էլ յուրաքանչյուր կազմակերպություն իր աշխատակիցներով

    Երբ ամեն ինչ պատրաստ է, սակայն ճաշը կարծես թե չի ուտվում: Ինչ՞ն է պակասում: Իհարկե, աղը: Թերևս ամենակարևոր համեմունքը ինչպես կյանքում, այնպես էլ մեր ընկերությունում:
    Մի շտապեք եզրակացնել, թե Գոհարը կծու պղպեղ է: Պղպեղը քաղցր էլ է լինում, չնայած նրան, որ Գոհարի սուր լեզուն երբեմն կծու պղպեղի է նման: Առանց այս պղպեղի, մեր խոհանոցը անհամ կլինի, և ոչ ոք ախորժակ չի ունենա:
    Քաղցր լեզու, նուրբ ժեստեր և անսպառ ժպիտ: Ահա թե որն է ընկերության վանիլը համարվելու գաղտնիքը:
    Գրեթե բոլոր ընկերություններում օրվա որոշակի ժամանակահատվածում բոլորը հոգնած են և թարմության կարիք են զգում: Այդ թարմությունը մեզ հաղորդում է Անժելիկան իր յուրահատուկ հումորով: Հենց այնպես, ինչպես անանուխը:
    Եթե գրասենյակում ինչ-որ յուրահատուկ բույր է տարածված, ուրեմն հաստատ Գրեգի անկյունից է: Եթերային բույրեր, որոնք գրասենյակում հանգիստ մթնոլորտ են ապահովում: Եթե ձեր ընկերությունում մթնոլորտը լարված է, Գրեգին հյուր կանչեք: Խորհուրդներով կօգնի:
    Եթե բոլորը այնպիսի դեմք են ընդունել, կարծես հենց նոր են կիտրոն կերել, ուրեմն Ինեսան վերջնաժամկետ է ներկայացրել հարցերի լուծման համար: Բայց չէ՞ որ հենց կիտրոն ուտելուց հետո է ինքնազգացողությունը բարելավվում:
  • Սկիզբ

    afdsfsdsdg sgadfsgdafgadfgdf fdgdafgadfgadfgadfgdf

  • Գործընկերներ

    Մենք համագործակցում ենք բոլորի հետ

  • Հաճախորդներ

    Լավագույն համագործակցությունը վերածվում է ընկերության

  • Մեր մասին

    Մենք կանենք ավելին, քան խոստանում ենք

    Գովազդային գործակալություն

     

    Մեր մասին

    Մեր գովազդային գործակալությունը հիմնադրվել է 2007 թվականին: 2010 թվականին գործակալությունը աշխարհահռչակ JWT և Mindshare ընկերությունների հետ կնքել է աֆիլիացիոն պայմանագիր: Prime Commercial-ն ամբողջական ցիկլի գովազդային գործակալություն է, որը մատուցում է գովազդային ծառայությունների լայն ընտրանի:

    Ինչու՞ ընտրել Prime Commercial

    Մենք գիտենք Ձեր նախագիծը. Մենք նախընտրում ենք հենց սկզբից ներգրավված լինել Ձեր նախագծում, որպեսզի վստահորեն կարողանանք ընդունել շուկայի մարտահրավերներն ու նպատակները:

    Մենք ճանաչում ենք Ձեր գնորդներին. Մենք ուղղակի կերպով համագործակցում ենք թիրախային շուկաների հետ՝ կանխատեսմամբ, կենտրոնացված կամ ֆոկուս խմբերով, գաղտնի գնմամբ, բաց դռների օրերով եւ շուկայի ուսումնասիրությամբ:

    Մենք գիտենք՝ ինչ է առաջընթացը. Մենք մատուցում ենք ծառայություններ ամենավերջին նորարարություններով, կրեատիվ լուծումներով եւ տեխնոլոգիաներով՝ փոխանակելով գաղափարներ մեր մասնագետների հետ:

    Մենք գիտենք՝ ինչ է լավ դիզայնը. Մենք ստեղծում ենք գովազդային արտադրանք և ուղերձներ, որոնք արժևորում են Ձեր բրենդը:

    Մի խոսքով՝ մենք գիտենք, թե որն է լավ գովազդը…

    Մեր մասին ավելին իմանալու համար պարզապես դիտեք մեր աշխատանքները կամ ներբեռնեք մեր պրեզենտացիան .

  • Վերապատրաստում

    Վերապատրաստումը առաջընթացի հիմնական գրավականն է

    Johnson & Johnson 2012

    Prime Commercial գովազդային գործակալությունը ճանաչվեց հաղթող 2012 թ. հայտարարված Johnson & Johnson ընկերության՝ մեդիա պլանավորման և մեդիա բայինգի մրցույթում: Մրցույթին նախապատրաստվելու փուլում հանդիպում (workshop) կազմկերպվեց Թբիլիսի քաղաքում՝ մրցույթին մասնակցող Group M ընկերության բոլոր ցանցային ներկայացուցիչների միջև: Workshop-ի ընթացքում մշակվեցին հետագա ռազմավարական ծրագրերն ու բրենդի հիմնական կոնցեպցիան: Group M-ի ցանցային համախմբվածության, պրոֆեսիոնալիզմի և կատարած թիմային աշխատանքի արդյունքն էլ եղավ մրցույթում հաղթանակը:

    Michelin 2012

    Ամենամյա հանդիպումներ Մոսկվայում Michelin ընկերության և Michelin-ին սպասարկող գովազդային կազմակերպությունների միջև: Հանդիպման նպատակն էր ամփոփել Michelin-ի ընթացիկ տարվա գործունեությունը, քննարկել հետագա պլանները, ինչպես նաև ամրապնդել գործնական հարաբերությունները ոչ պաշտոնական միջավայրում: Հանդիպումն ուղեկցվեց նաև այցով դեպի Michelin-ի գործարան, ինչը մեծ հնարավորություն է բրենդի մասին լիիրավ պատկերացում կազմելու համար:

     

    Ամենամյա հանդիպումներ ցանցային բոլոր գործակալությունների ներկայացուցիչների հետ:

    Հանդիպումներն ուղեկցվում են օգտակար թրեյնինգներով և սեմինարներով:

    Ահա նմանատիպ հանդիպումներից մի քանիսը՝  

    2010 թ. – Ալմա-Աթա, Ղազախստան Inai moti certificatic

    2011 թ. – Ալմա-Աթա, Ղազախստան “Կրեատիվ պլանավորման ներկայացում” - Էրին Ռեյնդլ (JWT-ի կորդինատոր Արևմտյան և Կենտրոնական Եվրոպայում) “Մեդիապլանավորման արդի առանձնահատկությունները”- Ալեքսանդր Մորոզ (ստրատեգիկ բրենդ պլանավորման տնօրեն, Կիև, Ուկրաինա): “Platform based ինտերնետ ստրատեգիաների մշակում” – Լեոնիդ Մուրավյով (DASM Interactive մեդիա տնօրեն)

    2012 թ.- աշուն Երևան - Դենիս Ֆիլենկով (ստրատեգիկ մեդիա պլանավորման տնօրեն, Մոսկվա, ՌԴ) “Սպառողի վարքագիծը և մեդիա ստրատեգիաների մշակումը” “Մեդիա միքսերի ձևավորման առանձնահատկությունները”

  • Մեր թիմը

    Յուրաքանչյուր կազմակերպություն լավն է այնքանով, որքանով այն ներկայացնող մարդիկ

  • Գործընկերներ

    Մենք աշխատում և վստահում ենք նրանց, նրանք մեր գործընկերներն են

  • Ծառայություններ

    Բիզնեսում խոսքը խոսք է, բայց միայն կատարումն է այն իրական դարձնում

    PR

    Այն ամենն, ինչ Դուք ասում կամ անում եք, PR է: Հենց PR-ը պետք է լինի կրեատիվ: Հենց PR-ը պետք է լինի նոր եւ տարբեր: Հենց PR-ը պետք է լինի օրիգինալ: Բրենդը խթանելու լավագույն ձևը նոր կատեգորիա ստեղծելն է, իսկ նոր կատեգորիայի ստեղծումն իր հերթին պահանջում է բարձրակարգ կրեատիվ մտածողություն:

    Միջոցառումների կազմակերպում

    Մենք ցանկանում ենք, որ մեր հաճախորդները հպարտ լինեն իրենց միջոցառմամբ և նրա մասին կարծիքներով: Մեր մոտեցումն այսպիսին է՝ համադրել կատարումն ու նվիրումը գերազանց արդյունք ստանալու համար:

    Մեդիապլանավորում

    Տեղադրեք գովազդային հոլովակն այնտեղ, որտեղ այն կհասնի ճիշտ մարդկանց ճիշտ ժամանակին և ճիշտ տեղում… Դա անեք մատչելի ու արդյունավետ ձևով:

    Մի՛ շփոթվեք մեդիապլանավորման տերմինները լսելիս. ստորև ծանոթացեք դրանց բացատրությանը:  

    Մրցակցային վերլուծություն

    Մրցակցային վերլուծությունը առկա եւ պոտենցիալ մրցակիցների ուժեղ և թույլ կողմերի գնահատումն է: Այն ապահովում է թե´ հարձակողական և թե´ պաշտպանական ռազամավարական ենթատեքստը՝ հնարավորությունները և սպառնալիքները որոշելու համար: Պրոֆիլային վերլուծությունը միաձուլում է մրցակցային վերլուծության բոլոր կարևոր աղբյուրները՝ դարձնելով դրանք մեկ ամբողջություն եւ նպաստելով նպատակահարմար ու արդյունավետ ռազմավարության ձևավորմանը, կիրառմանը, մոնիտորինգին և կանոնավորմանը:

    Մեդիա

    Կոմունիկացիոն ալիքներ, որոնց միջոցով տարածվում են նորություններ, տվյալներ ժամանցային, կրթական կամ գովազդային հաղորդումներ: Մեդիան ներառում է հեռարձակվող և նեղ թիրախային լսարանների համար նախատեսված յուրաքանչյուր միջոց, ինչպիսիք են թերթերը, ամսագրերը, հեռուստատեսությունը, ռադիոն, գովազդային վահանակները, ուղիղ փոստային նամակները, հեռախոսը, ֆաքսը և համացանցը:

    Մեդիա բայինգ

    Մեդիա բայինգը մեդիա միավորի գնումն է լավագույն գնով և տեղադրմամբ: ՄԵԴԻԱ ԲԱՅԻՆԳԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՆՊԱՏԱԿԸ ԳՆԻ ԵՒ ՏԵՂԱԴՐՄԱՆ ՇՈՒՐՋ ԲԱՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԻՋՈՑՈՎ ՀԱՄՈԶՎԵԼՆ Է, ՈՐ ՀՆԱՐԱՎՈՐ Է ԱՊԱՀՈՎԵԼ ՀՆԱՐԱՎՈՐ ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԱՐԺԵՔ:

    Մեդիա մոնիտորինգ

    Մեդիա մոնիտորինգը մեդիա աղբյուրների բովանդակությունը կարդալու, դիտելու կամ լսելու շարունակական գործընթաց է, որին հաջորդում է հատուկ արտահայտություններ կամ թեմաներ պարունակող բովանդակության բացահայտումը, պահպանումը և վերլուծությունը:

    Փոստ Բայ վերլուծություն

    Փոստ Բայ վերլուծության արդյունքում հնարավոր է լինում հասկանալ, թե որոնք են պոտենցիալ հաճախորդներին հասնելու արդյունավետ և ոչ արդյունավետ միջոցները: Հեռարձակվող ծրագրերի համար մենք համեմատում ենք մեր կողմից ակնկալվող լսարանին հասանելիությունը փաստացի հասանելիության հետ՝ օգտագործելով ամենավերջին GFK և AGB & Nielsen ընկերությունների կողմից տրամադրված վարկանշային տվյալները: Մենք օգտագործում ենք այդ տեղեկատվությունը՝ տրամադրելով մեր գործընկեր հեռուստաալիքներին ակնկալվող լսարանի վերաբերյալ հաշվետվություն: Այդ տվյալները կիրառվում են նաև հեռարձակվող ծրագրերի արդյունավետությունը բարելավելու նպատակով՝ բացառելով այն ծրագրերը և/կամ հեռուստաալիքները, որոնք շարունակաբար այնքան արդյունավետ չեն, որքան ակնկալվում էր:

    Մեդիա ցուցանիշներ

    Rating (Վարկանիշ՝ RTG կամ %) Հեռուստատեսային լսարանի չափման միավոր, որը հարաբերական է տվյալ հեռուստաալիքի/հեռուստահաղորդման ամբողջ լսարանի նկատմամբ և արտահայտվում է տոկոներով: Հեռուստատեսային չափումների համար նախատեսված բոլոր տնային տնտեսությունների կամ անձանց հաշվարկային տոկոսը, որոնք դիտում են տվյալ հեռուստաալիքը:

    GRP (Համախառն Վարկանշային Միավոր) GRP նշանակում է Համախառն Վարկանշային Միավոր: Գովազդում այն հանդիսանում է ստանդարտ չափման միավոր, որը չափում է գովազդի արդյունավետությունը: GRP-ն հաշվարկվում է հետևյալ կերպ՝ ձեռք բերված թիրախային լսարանի տոկոսը բազմապատկվում է հեռարձակման հաճախականությամբ: Այսպիսով, եթե գովազդային հոլովակը դիտում է թիրախային լսարանի 30%-ը, և այն եթեր է հեռարձակվում չորս անգամ, ապա Դուք ստանում եք 120 GRP:

    Share (Դիտելիության բաժին) Դիտելիության բաժինը տվյալ հեռուստաալիքի լսարանը կամ ժամանակահատվածն է, որն արտահայտվում է տվյալ պահին հեռուստացույց դիտող բնակչության տոկոսով: Այն նաև հեռուստադիտողների տոկոսների բաշխումն է և տարբերվում է վարկանիշից, որն իր հերթին հանդիսանում է պոտենցիալ լսարանի տոկոսը: Դիտելիության բաժնի մասին հաշվետվություն տրվում է տնային տնտեսությունների բազայի հիման վրա:

    Reach (Տնային տնտեսությունների կամ անձանց թիվ) Տարբեր կամ չկրկնվող տնային տնտեսությունների կամ անձանց թիվն է, ովքեր հաշվետու ժամանակահատվածում շաբաթվա ընթացքում առնվազն մեկ անգամ դիտում են որոշակի հեռուստատեսային ծրագիր կամ գովազդային հոլովակ:

    Frequency (Հաճախականություն) Տվյալ ժամանակահատվածում տնային տնտեսության կամ անձի կողմից տվյալ հեռուստածրագիրը, հեռուստաալիքը կամ գովազդային հոլովակի դիտումների միջին հաճախականությունն է:

    Գովազդային արտադրություն

    Վահանակների գովազդ

    Վահանակների գովազդը ցուցադրվում է շուրջօրյա և շաբաթական 7 օր: Մեծ առավելություն գովազդային այլ տարատեսակների նկատմամբ:

    Թվային

    Տեղադրեք Ձեր ուղերձը համացանցում այն պահին, երբ օգտատերերը փնտրում են հենց այն, ինչ առաջարկում եք: Հնարավորություն ընտրել Ձեր թիրախային խումբը…

    Նկարներ

    Ամեն օր դուք տեսնում եք հազարավոր նկարներ ամսագրերում, փաթեթավորումների վրա, առցանց տիրույթում և հեռուստատեսությամբ: Սակայն դրանցից քչերն են ստեղծվել գովազդվող ապրանքի կամ ծառայության համար: Մենք պատրաստ ենք ստեղծել լիցենզիոն նկարներ Ձեր ապրանքների և ծառայությունների գովազդային նյութերում օգտագործելու համար՝ այսպիսով կյանքի կոչելով գաղափարներ հատուկ Ձեր ապրանքանիշի համար:

    Տպագիր մեդիա

    Արտաքին վահանակներից, ամսագրերում տպագրվող գովազդներից, թերթերից և բացիկներից մինչեւ լավ կազմակերպված գովազդ դեղին էջերում… Ամեն հնարավորը Ձեր հաճախորդներին տարբեր ուղիներով հասնելու համար…

    Ռադիո և հեռուստատեսություն

    Հեռուստատեսային եւ ռադիո գովազդը կատարելագործված լինելու տեսանկյունից շարունակում է պահպանել իր առաջատար դիրքը այլ գովազդային միջոցների նկատմամբ:

  • Հետադարձ կապ

    Այցելե՛ք մեզ, միասին կկառուցենք ամուր գործնական հարաբերություններ, կփոխանակենք գաղափարներ և կկիսվենք տեղեկատվությամբ

    Ինչպես գտնել մեզ

    Prime Commercial
    Ալեք Մանուկյան 5, Երևան 0025, ՀՀ
    Է.՝  info@primecommercial.am
    Հեռ.՝ (+374) 60 468888, (+374) 10 554762

    Հետադարձ կապ

    Thank You for contacting us!
    We will be in touch soon.




  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    HSBC ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    HSBC

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Chevrolet ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Chevrolet

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Nokia ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Nokia

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Tochka Club ← back

    Մեր աշխատանքները

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    WEB ISP ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    WEB ISP

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Smirnoff ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Smirnoff

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Black Label ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Johnnie Walker

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Royal Armenia ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Royal Armenia

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Michelin ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Michelin

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Valio ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Valio

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Valio ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Valio

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Olive ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Olive

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Garni Water ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Garni

    Վեբ կայք

    http:/www.rocarm.am

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Garni ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Garni

    Վեբ կայք

    http:/www.rocarm.am

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Nokia Lumia ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Nokia

    Վեբ կայք

    www.nokia.am

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Nokia Asha 305 ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Nokia

    Վեբ կայք

    http://www.hsbc.am

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Nokia Asha 303 ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Nokia

    Վեբ կայք

    www.nokia.am

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    HSBC ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    HSBC

    Վեբ կայք

    http://www.hsbc.am

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    HSBC ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    HSBC

    Վեբ կայք

    http://www.hsbc.am

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    HSBC ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    HSBC

    Վեբ կայք

    http://www.hsbc.am

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    HSBC ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    HSBC

    Թողարկման ամսաթիվ

    2010

    Վեբ կայք

    http://www.hsbc.am

    Դիտում

    Children’s deposit Commercial

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    HSBC Black ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    HSBC

    Վեբ կայք

    http://www.hsbc.am

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    HSBC ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    HSBC

    Վեբ կայք

    http://www.hsbc.am

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Nairi Insurance ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Nairi Insurance

    Վեբ կայք

    http://www.nairi-insurance.am/

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Nairi Insurance ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Nairi Insurance

    Վեբ կայք

    http://www.nairi-insurance.am/

    Դիտում

  • Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Nairi Insurance ← back

    Մեր աշխատանքները

    Պատվիրատու

    Nairi Insurance

    Վեբ կայք

    http://www.nairi-insurance.am/

    Դիտում

  • 1
    Մեր մասին

    Մենք կանենք ավելին, քան խոստանում ենք

    Կարդալ ավելի
  • 2
    Մեր թիմը

    Յուրաքանչյուր կազմակերպություն լավն է այնքանով, որքանով այն ներկայացնող մարդիկ

    Կարդալ ավելի
  • 3
    Աշխատանքներ

    Ոչ ոք չի հաշվում Ձեր պատրաստած գովազդների քանակը, բոլորը հիշում են այն տպավորությունը, որ ստացել են Ձեր գովազդից

    Կարդալ ավելի
  • 4
    Գործընկերներ

    Մենք աշխատում ենք նրանց հետ և վստահում ենք նրանց: Նրանք մեր գործընկերներն են

    Կարդալ ավելի
  • 5
    Ծառայություններ

    Բիզնեսում խոսքը խոսք է, բայց միայն կատարումն է այն իրական դարձնում

    Կարդալ ավելի
  • 6
    Նորություններ

    Մենք չենք սպասում նորությունների, մենք այն ինքներս ենք ստեղծում

    Կարդալ ավելի
  • 7
    Հետադարձ կապ

    Այցելեք մեզ, միասին կկառուցենք ամուր գործնական հարաբերություններ

    Կարդալ ավելի